'ECLIPSE' ON-THE-SCENE! Ο Shawn Evans έχει εκτοπιστεί από την Κυριακή και ζητάει: «Είναι ο Taylor Lautner πραγματικά αξίζει τον κόπο;

Πίνακας περιεχομένων:

Anonim

Ο σκληρός μας σκληρός Twi-hard Shawn βρισκόταν στο κάμπινγκ στο Θέατρο Nokia LA Live - και είναι από μια σκηνή. Διαβάστε την αναφορά του εδώ!

Ο Shawn Evans, 17χρονος σπουδαστής γυμνασίου, θα έκανε οτιδήποτε για το Twilight peeps, συμπεριλαμβανομένου του camping για το FIVE - count 'em - FIVE ημέρες στο κέντρο του Λος Άντζελες, προετοιμάζοντας την πρεμιέρα του Eclipse στις 24 Ιουνίου LA. Αλλά βάζει τη δική του σκηνή, κοιμάται στο κρύο τσιμέντο και την πάλη για να εμποδίσει τους κόπτες να αξίζουν πραγματικά να πάρουν μια γεύση από τον Robert Pattinson, τον Kristen Stewart και το πλήρωμα του Twilight Saga; Πάρτε το μακριά, Shawn!

Κυριακή, 20 Ιουνίου

Είναι περίπου στις 8:30 μ.μ. και μόλις έφτασα στο Θέατρο Nokia LA Live. Ήμουν αρκετά σίγουρος ότι ήμουν ο πρώτος που άρχισα να βγαίνω σε κάμπινγκ στη γραμμή - πράγμα που σημαίνει ότι θα ήμουν ο πρώτος που θα σκοράρει ένα βραχιολάκι για την μεγάλη πρεμιέρα του κόκκινου χαλιού της Twilight Saga: Eclipse. Δυστυχώς, υπήρχαν περίπου 30-40 τροχόσπιτα που περιμένουν! Βλάστη!

Οι συνάδελφοί μου Twi-hards κάθισαν έξω με βιβλία, κουβέρτες και βαλίτσες, έτοιμοι να παραταχθούν στις 6 π.μ. για να πάρουν αυτό το πολυπόθητο βραχιολάκι. Δεν ήταν δύσκολο να φτιάξετε φίλους γρήγορα - όλοι είχαμε κοινό σκοπό! Ωστόσο, περισσότεροι άνθρωποι εμφανίστηκαν και η ασφάλεια μας είπε ότι είχαμε μέχρι τις 2 π.μ. να φύγουμε από την πλατεία και να βγούμε στο πεζοδρόμιο. Αλλά η ασφάλεια άλλαξε τους κανόνες και μας είπε ότι την 1 π.μ. θα μπορούσαμε να αρχίσουμε να ταιριάζουμε για πέντε ώρες μέχρι να μπορέσουμε να περάσουμε την πρεμιέρα μας.

Περίπου τα μεσάνυχτα έκανα ταξίδι στο Starbucks για τροφή, αλλά λίγο πριν το ρολόι χτύπησε στις 12:30, κραυγές και βαριά βήματα άρχισαν να κουνάνε την πλατεία. Η γραμμή ήταν ανοικτή και ήρθε για πρώτη φορά σερβίρισμα! Ακριβώς όπως η Bella έτρεξε για τον Έντουαρντ στην Ιταλία, έτρεξα με το Starbucks μου και δηλώθηκα τον αριθμό 109.

Κάνοντας κάμπινγκ σε μια γραμμή μόνο για να φτάσω σε μια άλλη γραμμή (και είναι το 109ο άτομο που το έκαναν) άρχιζε να ακούγεται τρελός για μένα. Ήταν ο Taylor Lautner πραγματικά αξίζει τον κόπο;

Δευτέρα 21 Ιουνίου

Προσπάθησα να κοιμηθώ, αλλά αυτό ήταν αδύνατο. Στις 5:40 πμ ασφάλεια αφήστε ομάδες των 20 να πάρουν wristbands. Μόλις πήραμε τα wristbands μας, αφήσαμε στην πλατεία μόνο για να ανακαλύψουμε ότι κάναμε κάμπινγκ στη μέση του LA LIVE! Σε αυτό το τμήμα επιτρέπονται μόνο ανεμιστήρες Twilight! Ένιωθε σαν μια ατελείωτη μέρα για οπαδούς λόγω της έλλειψης ύπνου, αλλά αξίζει τον κόπο.

Η υπόλοιπη μέρα ήταν αρκετά χαλαρωτική. Έχουμε μια υπέροχη θέα της Khloe Kardashian και της μητέρας της, Kris Jenner, κατά τη διάρκεια της παρέλασης των Λέικερς. Η Χλόη φαινόταν φοβερή σε ένα πράσινο και λευκό ριγέ φόρεμα, αλλά και άθλια και σαν να μην ήθελε να είναι εκεί! Πρόβλημα στον παράδεισο?

Η μέρα σύρθηκε. Οι ανεμιστήρες συνέχισαν να έρχονται και να πάρουν wristbands μέχρι τις 6 μ.μ. - και τελικά - χρόνο ύπνου! Όλοι οι τοπικοί σταθμοί ειδήσεων έρχονται εδώ κάθε μέρα προσπαθώντας να βρουν πληροφορίες για το γιατί είμαστε εδώ, αλλά δεν είναι προφανές; Μέχρι την επόμενη φορά!